نیچ مارکتینگ و مراحل اجرای آن
بازاریابی گوشه ای یا نیچ مارکتینگ چیست
Niche Marketing
( بازاریابی گوشه ای ) یعنی تمرکز فعالیت های بازاریابی روی بخشی کوچک، مشخص و مطالعه شده از بازار.
در واقع نیچ گوشه ای دنج و دست نخورده از بازار است که تاکنون شرکت های بزرگ آن حوزه بصورت متمرکز سراغ آن نرفته اند.بعبارت دیگر نیچ مارکتینگ توسط فعالان و استراتژیست های بازاریابی با تشخیص دغدغه ها و نیازهای بخش کوچکی از بازار خلق شده و وجود خارجی ندارد.
هدف ما در نیچ مارکتینگ این است که اصطلاحا به شرکت بزرگی در بازاری کوچک تبدیل شویم.