مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

۹ مطلب در دی ۱۳۹۹ ثبت شده است

توصیه هایی برای توسعه فردی

تغییر کن تا تداوم پیدا کنی

 

توسعه فردی

توسعه فردی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ دی ۹۹ ، ۱۲:۲۵
مشاور فروش و بازاریابی و کسب و کار در مازندران

تماس سرد و گرم در فروش و بازاریابی

بهترین زمان ممکن برای تماس با مشتریان شرکت

 

ساعت تماس سرد و گرم

 

بیشتر بازاریابان و متخصصان فروش از تماس سرد بیزارند، به این معنا که شما با مشتری احتمالی تماس می گیرید بدون اینکه قبلاً با شرکت شما آشنا باشد.این نوع بازاریابی در برخی از نقاط دنیا بعلت احترام به حریم شخصی ممنوع است اما نمی توان نادیده گرفت که این تماس ها می تواند باعث تحقق و در نتیحه افزایش فروش گردد.البته فراموش نکنیم حجم موفقیت در تماس گرم حدودا 50 درصد از تماس سرد بیشتر است.پس هر چقدر بتوانیم از طریق تبلیغات و شبکه های مجازی و ... تماس گرم تولید کنیم به افزایش فروش شرکت کمک شایان توجهی کرده ایم.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ دی ۹۹ ، ۲۱:۰۰
مشاور فروش و بازاریابی و کسب و کار در مازندران

نکات مهم بازاریابی در شرکتهای تولیدی

مشاور فروش و بازاریابی شرکت های تولیدی مازندران

بازاریابی در شرکت های تولیدی

 

اولین نکته ای که باید در نظر گرفت این است که قبل از آماده شدن محصول باید به فکر بازاریابی آن بود نه بعد از آماده شدن،پس اولین گام برای حضور در بازار ، بازاریابی محصول است.
نکته دیگری که در زمینه بازاریابی وجود دارد این است  که برخلاف تصور اکثر شرکتها و موسسات بازاریابی با فروش محصول به پایان نمی رسد و مراقبت و عدم قطع ارتباط با مشتری پس از خرید محصول هم جزئی از فرآیند بازاریابی محسوب می گردد.

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ دی ۹۹ ، ۲۳:۰۰
مشاور فروش و بازاریابی و کسب و کار در مازندران

توسعه فردی لازمه موفقیت در کسب و کار

مشاوره کسب و کار و فروش در گرو توسعه فردی

 

 

 

 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ دی ۹۹ ، ۱۱:۳۹
مشاور فروش و بازاریابی و کسب و کار در مازندران

مشاوره تبلیغات و بازاریابی در مازندران

نکات مهم در کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی

 

مشاور تبلیغات و بازاریابی در مازندران

 

 

بسیاری از کسب و کارها وارد چرخه کمپین های تبلیغاتی شده اند و متاسفانه با صرف هزینه های هنگفت به نتیجه موردنظر دست نیافته و ناموفق از آن خارج شده اند.
دلیل این امر ورود بدون اطلاعات و کورکورانه به این مقوله و اعتماد کردن به افرادی ست که هیچ تخصصی در زمینه دانش تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی ندارند.
در طراحی کمپین های تبلیغاتی باید نکاتی را در نظر گرفت و برنامه ریزی ها را روی این نکات استوار کرد.

۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ دی ۹۹ ، ۲۱:۰۰
مشاور فروش و بازاریابی و کسب و کار در مازندران

برگزاری کلاس های آموزشی در مازندران

کلاسهای آموزش فروش و بازاریابی در مازندران

 

 

 

مشاور کسب و کار در مازندران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ دی ۹۹ ، ۱۲:۳۸
مشاور فروش و بازاریابی و کسب و کار در مازندران