مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

مشاوره تبلیغات و بازاریابی در مازندران

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۹، ۰۹:۰۰ ب.ظ

مشاوره تبلیغات و بازاریابی در مازندران

نکات مهم در کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی

 

مشاور تبلیغات و بازاریابی در مازندران

 

 

بسیاری از کسب و کارها وارد چرخه کمپین های تبلیغاتی شده اند و متاسفانه با صرف هزینه های هنگفت به نتیجه موردنظر دست نیافته و ناموفق از آن خارج شده اند.
دلیل این امر ورود بدون اطلاعات و کورکورانه به این مقوله و اعتماد کردن به افرادی ست که هیچ تخصصی در زمینه دانش تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی ندارند.
در طراحی کمپین های تبلیغاتی باید نکاتی را در نظر گرفت و برنامه ریزی ها را روی این نکات استوار کرد.


اولین گام در طراحی کمپین های تبلیغاتی تعیین اهداف آن است.به عبارت دیگر اگر هدف خود را از ورود به تبلیغات بصورت موجز و مشخص ندانیم و آنرا مکتوب نکرده باشیم نمی توانیم بسیاری از فاکتورهای یک کمپین بازاریابی و تبلیغاتی موفق را در آن پیاده سازی کنیم.
در تعیین اهداف این کمپین ها می بایستی حتما نظر مدیران کلیدی و درگیر فروش نیز لحاظ شود زیرا آنها بیشتر از کارفرما و مالک جنس مشتریان و بازار را می شناسند و می توانند کمک های شایانی به اجرای کمپین نمایند.


بعد از تعیین اهداف نوبت به شناسایی مخاطبانی ست که ما باید در قالب کمپین های تبلیغاتی سراغ آنها برویم.پس از شناسایی دقیق شخصیتی،رفتاری و ... مشتریان باید بررسی کنیم کدام رسانه ها برای رساندن پیام های تبلیغاتی به آنها مناسب ترند و با همین تطبیق ساده شاید در بسیاری از هزینه های تبلیغی صرفه جویی شود.
در طراحی کمپین های تبلیغاتی در بسیاری از موارد می بایستی منحنی عمر محصول در نظر گرفته شود تا مدت زمان کمپین با برنامه ریزی نامناسب هدر نرود.
ضمن این که در کمپین های تبلیغاتی شایسته است منافع مشتری لحاظ گردد و به همین منظور توصیه می شود در پیام های تبلیغاتی به جای محصول از منافعی که برای مشتری در بر دارد صحبت شود.
نکته مهم کمپین های تبلیغاتی پیش بینی ساز و کار اندازه گیری و تاثیر آنها در روند معرفی محصول و ورود به بازار حوزه مربوطه،رقابت و ارتقای جایگاه برند و کسب و کار و حفظ جایگاه و برنامه ریزی برای گامهای بعدی می باشد که پاشنه آشیل بسیاری از کمپین های تبلیغاتی است.جالب است بدانید اکثر کسب و کارهایی که کمپین تبلیغاتی را اجرا کرده اند نمی دانند کمپین موردنظر چه تاثیری روی کسب و کارشان داشته و اگر هم عددی عنوان می کنند قابلیت استناد ندارد که این امر ناشی از بی توجهی به همین نکات به ظاهر ساده ای است که از نظرتان گذراندم.

 

 

محمدرضا مهرپویا

مشاور فروش و بازاریابی

مدیر گروه مشاوران کارفرمانیوز

 

مشاوره رایگان فروش

 

برای ورود به عرصه تبلیغات و بازاریابی و افزایش فروش با ما مشاوره کنید تا پیش درآمد قدرتمندی برای پیشرفت تان به شما معرفی کنیم.

 

نکات مهم کمپین های تبلیغاتی

 

نظرات  (۶)

۱۱ دی ۹۹ ، ۱۱:۲۲ افتخاری از اصفهان

من یه شرکت در اصفهان دارم که میخوام کمپین تبلیغاتی انجام بدم چه طوری با آقای مهرپویا میتونم مشاوره کنم.هزینه س هر چی هست پرداخت می کنم

پاسخ:
درود بر شما
بچه های دفتر با شماره ای که فرستادید تماس میگیرند

۱۲ دی ۹۹ ، ۲۲:۰۹ صالح پور

آقا عالی

درود ❤

پاسخ:
درود بر شما و سپاس

من یه پول هنگفت بابتش دادم و قول فالور و ... دادن اما یه مشتری هم ازش درنیومد کاملا درست میفرمایید.کاش قبلش مشورت میکردم

پاسخ:
درود بر شما و سپاس از همراهی تون

با سلام و خسته نباشید از مطالب وزین شما تشکر می کنم

پاسخ:
درود و سپاس از مهر شما
۰۷ بهمن ۹۹ ، ۲۱:۰۳ مبینا صادقی

خدا حفظتون کنه واقعا 

مطلب هاتون فوقلعادست

پاسخ:
درود گرامی
سپاس از محبت شما

من به مشاوره شما نیاز دارم قربان

میخوام با خودتون حرف بزنم

شمارمو میذارم خصوصی

پاسخ:
درود
همکاران با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی ها انجام خواهد شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی