مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

نقش مشارکت کارکنان در کسب و کار

شنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۳۰ ب.ظ

چرا در مشاوره ها اول سراغ تعامل کارکنان می روم

 

سمینار کسب و کار و فروش

 

مشارکت کارکنان به ارتقای کسب و کارها کمک می کند.

بدست آوردن دیدگاه های کارکنان در مورد عناصر حیاتی فرهنگ محل کارشان کمک می کند کسب و کارتان را بر اساس واقعیت مدیریت کنید. می توانید بفهمید که آیا کارمندان شما فعالانه درگیر انجام کار خود هستند یا صرفا وقت خود را صرف می کنند.
 می توانید متوجه شوید که آیا فعالیت های تیم سازی و شیوه های منابع انسانی شما بر نتایج مثبت کسب و کار تأثیر می گذارد یا خیر؟
می توانید بدانید فضایی را برای رشد پرسنل مهیا کرده اید یا نه؟


و می توانید درک کنید با رویکرد صحیح، برای بهبود ارتباط کارکنان  تان با یکدیگر و شرکت تان باید از کجا شروع کنید و چه کاری انجام دهید.
تست های اولیه ، کارکنان متعهد را به عنوان کسانی تعریف می کند که از مشارکت بالایی در کار برخوردارند و مشتاق و متعهد به کار و محل کار خود هستند و دائما در حال آموختن و تلاش برای ارتقای خودشان و برندشان دیده می شوند.

چرا مشارکت کارکنان مهم است؟

کارمندان هر روز در حال تصمیم گیری هستند و اقداماتی را انجام می دهند که می تواند بر سازمان شما تأثیر بگذارد.
نحوه تعامل شرکت شما با کارکنان و نحوه برخورد کارکنان با یکدیگر می تواند بر تصمیمات و اقدامات آنها تأثیر مثبت بگذارد و در صورت عدم تعامل و مشارکت ، سازمان را در معرض خطر قرار دهد.

تحقیقات نشان می دهد که کارکنان متعهد نتایج تجاری بهتری نسبت به سایر کارمندان ایجاد می کنند.
اما بد نیست بدانید تنها 15 درصد از کارمندان سراسر جهان در رده "متعهد و درگیر" قرار می گیرند.

محرک های مشارکت کارکنان چیست؟

یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی که شرکت‌ها مرتکب می‌شوند این است که به تعامل به‌ عنوان تمرینی پراکنده و موردی برای ایجاد احساس شادی در کارکنانشان نگاه می‌کنند.
اندازه گیری مشارکت کارکنان اما کار آسانی نیست. برای همین هم شیوه مشاوره ما برگزاری جلسات حضوری و پرسیدن سوالات هدفمند بعد از تست اولیه است.

کارکنان می خواهند مطمئن باشند شغلشان آنها را به اهدافشان می رساند و در عین حال شخصیت شان حفظ می شود.
آنها می خواهند به خاطر مهارت ها و کارهای خوبشان دیده شوند. کارمندان برای سرمایه گذاری در زندگی شخصی و دستیابی به دستاوردهای بیشتر برای شرکت شما به چیزی بیش از یک احساس گرم و موردی زودگذر و یک حقوق خوب نیاز دارند.
آنها از کار خود هدف و معنا می خواهند.
آنها می خواهند به خاطر چیزهایی که آنها را منحصر به فرد می کند شناخته شوند.
آنها همچنین خواهان روابط سالم هستند، به ویژه با مدیری که بتواند آنها را به سطح بالاتر هدایت کند.
اینها همان چیزهایی است که باعث تعامل کارکنان می شود.
تحقیقات نشان می دهد مدیر یا رهبر تیم به تنهایی 70 درصد از واریانس در تعامل تیم را تشکیل می دهد.

 

گروه مشاوران کارفرمانیوز

 

مشاوره رایگان فروش

نظرات  (۲)

خیلی مطلب خوبی بود.دقیق و درست

پاسخ:
درود و سپاس از وقتی که گذاشتید

کاملا درست و بی نقص بود

پاسخ:
درود بر شما و سپاس از مهر بیکران تون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی