مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

بهترین مشاوره کسب و کار برای بیزینس مازندران

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ

ارزش افزوده مشاوره برای شرکت ها

بهترین مشاور کسب و کار ایران

 
 

در دنیای کسب و کار امروز،مشاوره به عنوان یکی از ابزارهای مهم برای توسعه و رشد شرکت ها شناخته شده است و تقریبا ۸۰ درصد از برندهای معتبر دنیا از بیزینس کوچ بهره می برند. مشاوره کسب و کار به شرکت ها کمک می کند تا با توجه به نیازهای خود که در گام اول توسط کوچ شناسایی می شود، راهکارهای مناسبی برای بهبود عملکرد، افزایش سودآوری و رقابت پذیری داشته باشند. در این مقاله، به بررسی ارزش افزوده مشاوره کسب و کار برای شرکت ها می پردازیم تا برندهای سنتی تردیدی در استفاده از این امکان پربازده به خود راه ندهند و بدیهی است برندهای مدرن و معتبر در تاثیر شگرف این مهارت تردیدی ندارند.

۱. شناسایی نقاط قوت و ضعف شرکت

یک مشاور کسب و کار با بررسی عمیق و جامع شرکت طرف مشاوره، نقاط قوت و ضعف آن را شناسایی می کند. این شناسایی باعث می شود تا شرکت بتواند با توجه به نقاط قوت خود، بهبود عملکرد خود را افزایش دهد و با توجه به نقاط ضعف، راهکارهایی برای بهبود آن ها پیشنهاد دهد. این کار باعث می شود تا شرکت ها بتوانند با رقابت پذیری بیشتری در بازار های مختلف به عملکرد بهتری دست یابند.گروه مشاوران کارفرمانیوز هم در اولین گام با انجام دو تست و اجرای حضوری یک پروژه به این نقاط قوت و ضعف دست یافته و گامهای بعدی را بر همین پایه برنامه ریزی می کند.

۲. تحلیل بازار

مشاور کسب و کار با تحلیل بازار از طریق مکانیزم های استاندارد، به شرکت ها کمک می کند تا با درک بهتری از نیازهای مشتریان، رقابت پذیری و فرصت های جدید، بتوانند استراتژی های مناسبی برای رشد و توسعه پایدار شرکت خود پیاده کنند. این کار باعث می شود تا شرکت ها بتوانند بازار های جدید را شناسایی کرده و فرصت های جدید را به دست آورند.این فرصت ها گاهی در میان سینه کارکنان یا وسط شلوغی های تولید و بازاریابی حبس شده اند!

۳. توسعه استراتژی

مشاور کسب و کار با توجه به نقاط قوت و ضعف شرکت، تحلیل بازار و درک بهتری از نیازهای مشتریان، استراتژی های مناسبی برای رشد و توسعه پایدار شرکت پیشنهاد می دهد. این استراتژی ها باعث می شود تا شرکت ها بتوانند با توجه به نیازهای مشتریان، رقابت پذیری و فرصت های جدید، به عملکرد بهتری دست یابند.بیزینس کوچ دائما این استراتژی ها را رصد کرده تا بتواند چرخه کسب و کار و برند شما را بر پایه اقدام،آنالیز و بهبود،ارتقا بخشد.

۴. بهبود عملکرد

مشاور کسب و کار با تحلیل عمیق شرکت طرف مشاوره،پس از شناسایی نقاط قوت و ضعف تجارت شما،با ارائه راهکارهای مناسب، به شرکت ها کمک می کند تا بهبود عملکرد خود را افزایش دهند. این بهبود عملکرد باعث می شود تا شرکت ها بتوانند با رقابت پذیری بیشتری در بازار های مختلف به عملکرد بهتری دست یابند و روابط خود را با مشتریان بهبود بخشیده و جریان درآمدی پایداری ایجاد کنند.

 

۵. مدیریت تغییرات

 

مشاور کسب و کار پس از طی فرایند گفته شده در بندهای قبل، به شرکت ها کمک می کند تا در جهت تغییرات مناسب و لازم پیش بروند. این تغییرات کمک می کند شرکت شما همپای تغییرات جامعه و بازار و تحلیل های ارائه شده،از سکون و خارج شدن از ریل موفقیت مصون بوده و مشتریان شرکت شما را به روز و مطمئن به خاطر بیاورند.

 

۶. بهبود فرآیندهای شرکت

 

مشاور کسب و کار با بررسی فرآیندهای شرکت، راهکارهای مناسبی برای بهبود آن ها در واحدهای مختلف پیشنهاد می دهد. این بهبود فرآیندها باعث می شود تا شرکت ها بتوانند بهره وری بیشتری ایجاد کرده و از هدررفت سرمایه مادی و انسانی جلوگیری کنند.

 

۷. توسعه منابع انسانی

 

یک بیزینس کوچ کاردان خوب می داند که شرکت‌ها و موسسات و برندهای طرف مشاوره تنها با درایت مالک خود هیچ کاری پیش نخواهند برد و اگر مشاوران کسب و کار می خواهند نتیجه عملکردشان را بهبود ببخشند،می بایستی به سراغ نیروی انسانی رفته و با انتشار تفکر سیستمی از طریق آموزش و سیستم های موثری از قبیل تشویق و تنبیه و ... تیم آن برند را شکل داده و پیوسته با آموزش و نظارت عملکرد آنها را توسعه دهند.

 

۸. بهبود روابط با مشتریان

 

بهترین مشاور کسب و کار کسی است که با مطالعه دقیق روابط برند با مشتریان و انجام اقداماتی از قبیل استقرار سی آر ام بعنوان نگرش و نه نرم افزار،بخش بندی مشتریان،ایجاد پروموشن و برنامه های ترویجی و ... ارتباط دو سویه ای میان کسب و کار طرف مشاوره و مشتریان آن به وجود آورده و به تعمیق این روابط کمک کند.

 

۹. بهبود استفاده از فناوری

 

مشاور کسب و کار با بررسی فناوری های موجود و پیشرفت های جدید از قبیل نرم افزارهای کاربردی و هوش مصنوعی، به شرکت ها کمک می کند تا بهبود استفاده خود از فناوری را پیاده سازی کنند. این بهبود استفاده از فناوری باعث می شود تا شرکت ها بتوانند جایگاه مستحکم تری در بازار داشته و با سرعت بیشتری در مسیر موفقیت حرکت کنند‌

 

۱۰. بهبود روش های بازاریابی

 

بازاریابی امروز ایجاد یک میدان مغناطیسی یا هاله جذابیت جهت دیده شدن و جذب شدن جامعه هدف از روی درک درونی است.روشهای قدیمی بازاریابی دیگر پاسخگوی نیاز برندها نیست و یک بیزینس کوچ معتبر و آگاه سعی می کند دائما روش‌های مدرن بازاریابی و توسعه کسب و کار را در بیزینس ها پیاده سازی کند.

 

۱۱. استفاده از ظرفیت دیجیتال مارکتینگ

 

فضای مجازی و در راس آنها گوگل،یکی از کانال‌های مهم توسعه یک کسب و کار است که یک مشاور به اهمیت آن پی برده و از ظرفیت آن جهت ارتقای جایگاه برند استفاده می کند.او که به سبب تخصص خود اول توانسته خود و کسب و کارش را در گوگل به جایگاه مناسبی برساند،می تواند طرف های مشاوره خود را نیز در این راه یاری کند.در عنوان مشاوره کسب و کار شناسایی کلمات کلیدی بسیار حیاتی است.مثلا در همین حوزه کلمات _ بهترین مشاور کسب و کار ایران ، بیزینس کوچ در مازندران و گیلان ، مشاور کسب و کار در گرگان و گیلان ، کوچ شرکت نی نی سایت ، مشاور کسب و کار در بابل و ساری و ... از کلیدواژه های پرتیراژ است.

 

در نتیجه، مشاوره کسب و کار به شرکت ها ارزش افزوده بسیاری می دهد. این ارزش افزوده باعث می شود تا شرکت ها بتوانند با قدرت بیشتری در بازار های مختلف به عملکرد بهتری دست یافته و درآمد خود را بیشتر کنند. با توجه به اهمیت مشاوره کسب و کار، شرکت ها باید به دنبال پیدا کردن مشاوران ماهر و مجرب باشند تا بتوانند به بهترین شکل از این خدمات استفاده کنند.

 

کمک کن

 

محمدرضا مهرپویا

مشاور کسب و کار و مدرس فروش و بازاریابی

نظرات  (۰)

گروه مشاوران کارفرمانیوز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی