مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

تکنیک های بازاریابی و فروش از زبان مشاور

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۳۰ ب.ظ

تکنیک های بازاریابی و فروش از زبان مشاور

مشاور فروش و بازاریابی در مازندران و تکنیک های بازاریابی

فروش و بازاریابی

 

1) فروش در نتیجه شناخت به دست می آید . قبل از آماده شدن محصولتان مشتریان را آگاه کنید . به این ترتیب مشتریان و محصول با هم آماده می شوند و شما زمان را از دست نخواهید داد .


2) اگر ساز و کار اندازه گیری و تحلیل یک کمپین بازاریابی را ندارید ، به هیچ عنوان وارد آن نشوید. امروزه تبلیغات غیر هدفمند تنها هدررفت سرمایه است . شرکتهای زیادی را در طول مشاوره دیده ام که سالها یک هزینه گزاف تبلیغات محیطی و کمپین های تبلیغاتی را می پردازند بدون آنکه بدانند چه نتایجی را برایشان در بر داشته است .


3) مشتریان زمانی اعتماد خود را خرج برند می کنند که حس کنند برند مربوطه به آنها احترام گذاشته است . حال این احترام می تواند تمیز و شیک بودن محل کسب و کار باشد یا در نتیجه رفتار پرسنل به دست می آید.
یکی از راههای احترام به مخاطب تعبیه مکانی برای ارائه پیشنهادات و شکایات در محل کار و یا سایت شماست. به خاطر داشته باشید اگر شما محلی برای شنیدن شکایات و برون ریزی خشم مشتری فراهم نکنید آنها حس منفی خودشان را در مکان دیگری بروز می دهند و مشتریان زیادی را از برند شما دور خواهند کرد .

 

4) در بازاریابی حتما چندین کانال را انتخاب کنید و تنها از یک کانال استفاده نکنید . اینگونه می توانید با ابزارهای تحلیلی متوجه شوید کدام کانال بیشترین تاثیر را در کسب و کار شما دارد. گاها خرید از ترکیب چند کانال اتفاق می افتد، مثلا مشتری نام برند را روی بیلبوردی ببیند و در اینترنت با آن مواجه می شود و در زمان نیاز به یاد برند مورد نظر می افتد و با اطمینان خرید می کند .


5) مشتریان سفیر برند ما هستند و می توانند بیشترین بازدهی در بازاریابی را به خود اختصاص دهند پس همانطور که برای کمپین بازاریابی خود خرج می کنید، برای مشتریان وفادار خود هزینه کرده و به آنها پاداش دهید.این پاداش ها می تواند در قالب کارت های اعتباری و یا پیشبینی شرایط ویژه ای برای خرید بعدی آنها باشد. نتیجه این نوع رفتارها بسیار تاثیرگذارتر از کانالهای دیگر تبلیغاتی خواهد بود.

 

 

محمدرضا مهرپویا

مشاور و مدرس فروش و بازاریابی

و موسس و مدیر گروه مشاوران کارفرمانیوز

 

مشاور کسب و کار در مازندران


 

نظرات  (۴)

۲۲ آبان ۹۹ ، ۲۱:۰۹ پورعلی هاکوپیان

مرسی از اطلاهات خوبتون 

پاسخ:
سپاس از شما 

درود بر جناب مهرپویا

دوران همکاری با شما بعنوان مشاور بسیار پربار و خاطره انگیز بود و ما مفتخریم به این همکاری

پاسخ:
درود بر مهندس غیاثی عزیز
ممنون از حضور و مهر شما

مرسی از اطلاعات مفید و کاربردیتون

پاسخ:
سپاس از حضور ارزشمند شما

ینی اووووف بهتون دمتون گررررررم

پاسخ:
سپاس واقعا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی