مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

7 تکنیک فروش مدرن

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۳۰ ب.ظ

تکنیک های فروش و بازاریابی جدید

 

تکنیک های فروش مدرن

 

۱) باور خود را قوی کنید

 

مهمترین بخش موفقیت فروشنده حرفه ای رسیدن به باور به خود ، محصول یا خدمت ، برند و قیمت است.فروشنده ای که باورش ضعیف باشد نمی تواند مشتری را به باور و تصمیم گیری برساند.

 

۲) مهارت خود را افزایش دهید.

 

موفقیت در حوزه فروش و رسیدن به افزایش فروش منوط به اشراف به محصول و خدمت و فراگیری مهارت های حوزه فروش و بازاریابی از قبیل زبان بدن ، هوش هیجانی ، مذاکره  متقاعدسازی و ... است.

۳) پنج ثانیه اول را از دست ندهید.

 

پنج ثانیه اول مواجهه فروشنده و مشتری از پنج ساعت بعدی مهمتر است.مشتری قبل از پرداختن به محصول ابتدا باید از شما حس خوبی دریافت کرده و به اصطلاح از شما خوشش بیاید.انرژی و لبخند را فراموش نکنید.

 

۴) سوال های هدفمند بپرسید.

 

مهارتی که باعث موفقیت شما در فروش می شود نه حرف زدن که گوش دادن موثر و ارائه پیشنهاد اختصاصی مبتنی بر نیاز مشتری است.پس ۷۰ درصد گوش دهید و ۳۰ درصد سوال بپرسید.

 

۵) به روز و باحال باشید نه مبتذل

 

در طول فرایند فروش سعی کنید از خشکی و انعطاف ناپذیری غیرضروری خودداری کنید و اصطلاحا آدم باحالی بنظر برسید تا مشتری از ارتباط با شما لذت ببرد.اگر مرز بین شوخی و ابتذال را نمی شناسید ، هرگز شوخی نکنید.

 

۶) تصویرسازی کنید.

 

برای حفظ استمرار خود و تقویت باور ، قبل از انجام هر گونه مذاکره و شروع فعالیت روزانه خود ، موفقیت خود را تصویرسازی کنید.بعد از تصویرسازی با تمرکز فقط کافیست یک بار دیگر موفقیت خود را تکرار کنید و فرایند فروش برایتان ناآشنا نخواهد بود.

 

۷) از تصویر و داستان استفاده کنید.

 

نیمکره راست مغز ، نیمکره احساسات است و جایی است که مطابق علم روانشناسی فروش ، می توان با استفاده موثر از تصاویر و داستانها مشتری را به متقاعدسازی رساند.در فروش امروز نقش تصاویر و خصوصا داستان در فروش بسیار پررنگ تر از همیشه است.

 

 

 

محمدرضا مهرپویا

مشاور و مدرس فروش و بازاریابی

 

مشاوره رایگان فروش

نظرات  (۰)

گروه مشاوران کارفرمانیوز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی