مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

۱۰ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

راههای جذب مشتری و فروش در اینستاگرام

 

 

 

برای رسیدن به فروش بیشتر در اینستاگرام این 4 تکنیک را حتما انجام دهید.دانش دیجیتال مارکتینگ به شما در فروش کمک می کند.

 

1) اگر برند نیستید از کلمه کلیدی حوزه فعالیتتان استفاده کنید تا در نتایج جستجوی اینستاگرام دیده شوید.


2) برای اینکه اعتبار بیشتری در نظر مخاطب داشته باشید آدرس سایتتان را در قسمت توضیحات اینستاگرام قرار دهید.


3) برای کسب اعتماد مخاطب همیشه در دسترس باشید و با صبروحوصله به سوالات پاسخ دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۳۰
مشاور فروش و بازاریابی و کسب و کار در مازندران

فرایند فروش و بازاریابی مدرن 

 

 

 

فروش و بازاریابی در واقع شامل هفت مرحله است که در زیر می خوانیم : 

 

فرایند فروش 

یافتن مشتریان بالقوه 


ایجاد حسن تفاهم و رابطه صمیمانه با مشتری 


تشخیص نیاز و دغدغه مشتری از راه گوش دادن موثر و طرح سوالات هدفمند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۳۰
مشاور فروش و بازاریابی و کسب و کار در مازندران

نحوه صحیح معرفی محصول

 

 

 

 استیو جایز درست گفته است: ارزش هر محصولی را نحوه ارائه آن مشخص می کند.


رویکرد ارائه محصول اما دیگر مانند گذشته فقط گفتن نیست،بلکه نمایش دادن است.نه فقط نمایش محصول بلکه نمایش منفعت های محصول و حتی نیازهای دیده نشده مشتری همراه با هیجان مناسب و داستان های جذاب است.
 ویدئو را با دقت تماشا کنید.این اسفنج خندان با این ارائه درست بیش از 50 میلیون دلار فروش داشته است. 

برای فروش محصولتان باید ارائه چشم نواز و هیجان انگیزی داشته باشید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۳۰
مشاور فروش و بازاریابی و کسب و کار در مازندران

اصل پارتو در فروش و بازاریابی

 

 

 

در اواخر قرن نوزدهم میلادی یک اقتصاددان ایتالیایی به نام "ولیفردو پارتو" با توجه به تحقیقات وسیعی که انجام داد به این نتیجه رسید که 80 درصد ثروت یه جامعه ، در دست 20 درصد جمعیت قرار دارد و جالب‌تر اینکه همین نسبت برای آن 20 درصد هم صدق می‌کند ، یعنی 80 درصد ثروت آن 20 درصد هم در اختیار 20 درصد آنهاست.
بعدها محققان مشاهده کردند این نسبت در اکثر حوزه ها صادق است و نظریه ۸۰ / ۲۰ به پاس بنیانگذارش اصل پارتو نام گرفت.


در حوزه فروش هم این مسئله کاملا صادق است.


۲۰ درصد فروشنده ها ۸۰ درصد درآمد این حوزه را به خودشان اختصاص میدهند.
۲۰ درصد محصولات به اندازه ۸۰ درصد دیگر سوددهی دارند و ۸۰ درصد درآمد کسب و کارها عموما از ۲۰ درصد مشتریان تامین میشود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۳۰
مشاور فروش و بازاریابی و کسب و کار در مازندران

خودشناسی مقدمه موفقیت و خوشیختی

 

 

 رفقا بذارید یه حقیقتی رو باهاتون در میون بذارم 
ما محصول اشتباهاتی هستیم که در اثر تقلید مرتکب شدیم 
فکر کنید
در طول زندگی بخاطر این که حالشو نداشتیم کتاب بخونیم به یه آدم کت و شلواری که ظاهرش می خورد کتابخون باشه اقتدا کردیم 
در حالیکه شاید برداشت اون از دانش موردنطر اشتباه بوده باشه 
به نتیجه گیری برادر و خواهر و رفیقمون در خصوص یه واقعه تن دادیم در حالیکه شاید اونا بخاطر این که وسط ماجرا بودن تحلیل درستی از اون اتفاق نداشتن 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۳۰
مشاور فروش و بازاریابی و کسب و کار در مازندران

از تکنیک های بازاریابی تلفنی می گوید

 

 

 

مشاوره رایگان فروش

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۰۰ ، ۰۷:۳۰
مشاور فروش و بازاریابی و کسب و کار در مازندران