مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

تکنیک های متقاعدسازی مشتری در فروش

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۷:۳۰ ق.ظ

تکنیک های متقاعدسازی مشتری در فروش

نقش تصویرسازی و داستان سرایی در فروش

 

تکنیک های فروش

 

همانطوری که می دانیم عمده مردم با احساس خود خرید کرده و بعد با منطق توجیهش می کنند.
با این مقدمه برای متقاعد سازی مشتری باید به سمت نیمکره احساسات و المان های موثر در تحقق فروش یعنی نیمکره راست مغز او رفت.
جایی که محل ایجاد داستان و تصویر است و می تواند گیرنده خوبی برای دریافت و تاثیر باشد.
از همین رو برای درگیر کردن خصوصا انسانهای راست مغز نقل کردن داستان هایی از مشتریان قبلی و ایجاد تصویرسازی یا نشان دادن عکس و فیلم می تواند تاثیر بسزایی در متقاعد شدن و تحقق فروش داشته باشد.استفاده از تستیمونیال و توصیه نامه مشتریان نیز در راستای همین هدف تعریف شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

محمدرضا مهرپویا

مشاور فروش و بازاریابی

نظرات  (۰)

گروه مشاوران کارفرمانیوز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی