مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM
يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۳۰ ب.ظ
عصر ارتباط محور فروش و بازاریابی
با توجه به رویکرد امروزی حوزه فروش و بازاریابی که تمرکز بیشتر را روی مشتری قرار داده است crm یا مدیریت ارتباط با مشتری بسیار حائز اهمیت بنظر می رسد.
شیوه این ارتباط از کیفیت محوری به ارتباط محوری رسیده و فروش امروز در واقع شامل ارتباط ، اعتماد و محصول است.
برای شناخت عصرهای مختلف ارتباط با مشتریان ویدئو را ببینید.
خیلی مبحث نو و جالبی بود همکار عزی
خوشحالم باهاتون آشنا شدم
مطالبتون منحصربه فرد و عالیه